Ons Club-Joy lesaanbod

Hieronder kunt u ons Club-Joy lesaanbod vinden, deze lessen bestaan over het algemeen uit 50 minute classes.

Klik aan de rechterkant van deze pagina op een onderdeel om direct naar het gekozen onderdeel toe te "scrollen".

Wilt u meedoen ? Klik op Rooster & tijden voor het programma!

 


Clubpower

ClubPower is een groepstraining waarbij gebruik gemaakt wordt van een halter met gewichten. De zwaarte van de gewichten kan individueel aangepast worden. De oefeningen worden ondersteund door herkenbare muziek. Je lichaam zal snel reageren op ClubPower. Spierconditie, spierversterking, spierversteviging en slanker worden zijn de gevolgen. Je zult je fitter voelen en je zult merken dat je meer energie hebt. 

Challenge

Challenge een calorievretende groepsles met een enorme funfactor! Een les voor mensen die willen afvallen, sterker willen worden, of fit willen worden.
Met diverse materialen werkt u zowel samen als individueel aan conditie en kracht. Veel uiteenlopende oefeningen die elkaar in een vlug tempo opvolgen.
Iedereen kan op zijn/haar eigen niveau deelnemen jong, oud, beginner,gevorderd, “CHALLENGE” is voor iedereen. Het is een les die makkelijk instapbaar zonder ingewikkelde choreo’s op de step, of ingewikkelde passen. Alleen maar basis bewegingen en oefeningen met gegarandeerde snelle resultaten. Challenge is UITDAGING!

BBB (Step)

BBB is bij Sportcentrum Oldambt een populaire les. Een heerlijk basis les zonder ingewikkelde passen, of chore's BBB is gewoon lekker basis trainen!

Tijdens de les zullen de drie belangrijkste zones van het lijf, buik, been, billen onder handen worden genomen. Doormiddel  van verschillende basisoefening train je gedurende 50 minuten afwisselende deze spiergroepen. De les eindigt altijd met een blok buikspier oefeningen. De BBB lessen zijn zowel op de woensdag als donderdagavond.

Op de woesdagavond zal er tijdens de les meer gebruik van de step worden gemaakt. 

Fast Time Fitness

FTF training staat voor FAST TIME FITNESS. Een FTF training is een korte intensieve workout van maximaal 30 minuten die gedaan wordt in een trainingskooi. De les start met een warming up, en zal  worden opgevolgd door een combinatie van kracht en cardio oefeningen die een minuut duren. Iedere 6 weken is er een nieuw lesprogramma en zullen de oefeningen aangepast worden. F.T.F lessen zijn uitsluitend voor deelnemers die mee doen aan het programma T"Kan Minder,, en Support 

 

Zumba!

Zumba is de manier om intensief te sporten en calorieën te verbranden terwijl je plezier maakt en niet het gevoel hebt dat je afziet. Want eigenlijk is het genieten met lachende gezichten wanneer u danst op de Latijns-Amerikaanse muziek. Zumba is leuk! Naar de Zumba gaan met vrienden en collega's voelt elke keer opnieuw aan als een leuk feestje bouwen. Het gevoel dat je krijgt terwijl je Zumba doet, wordt een verslaving!



 

Start met fitness

Nodig je vrienden uit om mee te sporten, of klik op "Maak vrijblijvend een afspraak" om een afspraak te maken!

Vrienden uitnodigen Maak vrijblijvend een afspraak

Volg ons op Facebook!

Freestyle

Freestyle zijn lessen die door de trainer naar eigen fantasie worden ingevuld. De probleemzones Buik, Billen en Benen worden ook  tijdens deze les goed getraind.  In deze les wordt er uitgebreid aandacht besteed aan verschillende spiergroepen, doormiddel van krachtoefeningen en cardio oefeningen. Enerzijds bent u bezig met vetverbranding en anderzijds met toning (spierverteviging). Deze les is geschikt voor een ieder die aan zijn of haar conditie, en krachtopbouw wil werken. Deze les is een goede les om mee te beginnen als u nog niet eerder meegedaan heeft aan groepslessen. 

Freestyle Basics

Freestyle Basics zijn lessen die door de trainer naar eigen fantasie worden ingevuld.  Deze les is een goede les om mee te beginnen als u nog niet eerder meegedaan heeft aan groepslessen.

Tijdens de Basics lessen zal je diverse benamingen voor het steppen aanleren. Daarnaast maak je kennis met verschillende krachtoefeningen, en leer je de juiste techniek om al je spieren optimaal te trainen.

 

Spinning

Misschien wel een van de meest populaire lessen. We zijn er mee groot gebracht en het is heerlijk: fietsen. Spinning is geïnspireerd op deze voor velen dagelijkse activiteit. Het ideale indoor activiteit voor iedereen die gewicht wil verliezen en wil werken aan zijn of haar conditie. Spinning zorgt voor een hoge vetverbranding. Ideaal dus voor de billen, buik en benen zones. Heerlijke muziek zorgt voor de nodige energie om je mee te nemen op de ideale fietsroute.

Pole Workout

 Binnenkort meer...

'T Kan Minder!

 

Het afslankprogramma  'T Kan Minder is een 12 weeks programma.

De deelnemers worden gedurende deze 12 weken begeleid door onze gewichstconsulente, sportinstructeurs en een coach. 

De trainingen zijn kort maar intensief en duren maximaal 30 minuten, de deelnemers trainen minimaal 2x per week. Daarnaast kunnen ze gebruik maken van de overige groepslessen en de faciliteiten binnen de kracht en cardio zaal. De trainingen zijn te volgen voor iedereen aangezien de intensiteit in de training naar eigen niveau aan te passen is. 

Iedere week ontvangen de deelnemers van de gewichtsconsulente voedingsschema's en worden de deelnemers wekelijks gewogen. Hierin krijgen we een duidelijk beeld van het vetpercentage, spiermassa e.d. en kunnen zo de voortgang van het afvallen goed in de gaten houden.   

Eens in de 4 weken zal er een vrijblijvende coaching sessie in groepsverband plaatsvinden. Er zal tijdens de sessie gesproken worden over motivatie en hoe je het beste je doelstelling in het afslankprogramma kunt behalen. 

Lees hier ervaringen van deelnemers:

 

Hieronder lees je meer ervaringen:
Carla en Henriette
Patricia Kroeze